17 Aralık 2014 Çarşamba

Oğlumun Arkadaşı Cahit Beni Hemen Hergün Sikiyor

Selamalar ben Fulden 39 yaşında bir kadınım. Arkadaşlarımın söylediğine göre yaşımdan daha genç gösteriyormuşum. Evliyim ve 22 yaşında bir tane oğlum var. Kocam Müteahhit İstanbul'da bir iş aldığı için devamlı İstanbul'a gider. Yine İstanbul'a gittiği bir gün oğlum Mert'i de yanında götürmüştü. Ben de dışarıda yağmur yağdığı için evde oturmuş Televizyon seyrediyordum ki kapı çaldı.

Komşu kadınlardan biri oturmaya gelmiştir diye günlük kıyafetlerle yani tayt ve tişörtle kapıyı açtım. Oğlumun arkadaşı Cahit gelmişti. Merti sordu. Ben de babasıyla İstanbul'a gittiğini söyledim. Cahit Tüh yaa buraya kadar boşuna geldim keşke telefon etseydim önceden dedi. Dışarıda yağmur yağdığı için içeri çağırdım. Yağmurdan dolayı feci ıslanmıştı. Cahitçığım böyle ıslak ıslak hasta olursun sana oğlumun giysilerinden vereyim üzerini değiştir ıslak elbislerini de çıkar ver bana ben onları ütüyle kuruturum dedim içeri aldım çocuğu. Havluyla birlikte oğlumun bir eşofman altını bir tişörtünü ve bir de boxerını verdim. Bunları banyoda giyebileceğini ben de bu arada bir Neskafe yapacağımı söyledim.

Cahit teşekkür ederek verdiklerimi alıp banyoya girdi kapıyı kapattı. Ben de mutfağa gittim. Neskafesini yaptım salona götürdüm sehpaya bıraktım tekrar mutfağa giderken banyonun önünden geçiyordum ki içerden kısık sesli inlemeler duydum. Merak ettim ne oluyor diye. Eğilip anahtar deliğinden baktım ki gördüklerime inanamadım. Cahit kirli sepetinden benim külodumu almış kokluyor diğer eliyle de kalkmış sikini sıvazlıyor arada da Ohhh Fulya abla diye inliyor. Şaşkınlıktan ağzım açık kalmıştı.

Çırılçaplaktı üstelik yarağı da keser sapı gibiydi. Ne yapacağımı bilmiyordum Sonunda kapıyı açıp daldım içeriye Cahit Napıyorsun sen diye bağırdım. Kızma Fulya abla çok güzel bir kadınsın hergün seni düşünerek 31 çekiyorum rüyalarıma giriyorsun valla dedi. Ben şaşkın şaşkın keser sapı gibi yarağına bakarken bana sarılıp dudaklarımı öpmeye çalıştı bir eli de götümde dolaşıyordu. Hemen dudaklarımı kaçırıp elini ittirdim ve Sen neler söylüyorsun Cahit? Sen benim oğlum yaşındasın dedim. Biliyorum Fulya abla ama inan her gün seni düşünüyorum seni çok arzuluyorum dedi ve bir elini belime dolayıp kendine çekerken diğer elini de yine arkama atıp götümü avuçlamaya başladı

Aslında hoşuma gitmişti söyledikleri demek ki bu yaşımda halen birilerini azdırabiliyordum. Kazık gibi yarağı da önden amımın olduğu bölgeye baskı yapıyordu artık benim de içimde birşeyler kıpırdamaya başlamıştı. Boynumu öpmeye başladığında ise kendimi ona bırakmıştım. Cahit tişörtümü çıkartırken Cahitçığım bundan kimseye bahsetmeyceksin tamam mı? dedim. Delimisin Fulya abla bahsedermiyim hiç dedi. Ogün nasıl olsa biryere çıkmayacağım diye sütyen de takmamıştım ki evde olduğum zamanlarda asla sütyen takmam. Tişörtümü çıkarınca fora olan göğüslerimi öpüp yalamaya emmeye başladı.

Aynı zamanda götümü okşuyordu. Heyecandan ve zevkten bacaklarımın titrediğini hisettim ayakta zor duruyordum. İnleyerek Cahitçığım içeriye geçelim hadi dedim. Salona geçerken bile eli rahat durmuyor götümü avuçluyordu. Koltuğun yanına geldiğimze altımdaki taytı gösterip Buna da ihtiyacımız yok çıkaralım diyerek külotumla birlikte dizlerime kadar sıyırdı. Karşıma geçmiş amıma bakarak yarrağını okşuyordu. Amımın kıllı olmasından utanmıştım doğrusu epeydir ağda yapmamıştım.

Ama Cahit'ın Ohhh hemde kıllıymış bayılırım demesi üzerine rahatladım. Taytımı ve külotumu ayaklarımdan çıkarıp kenara attım. Beni koltuğa yatırıp amımı yalamaya başladı. Kocam bundan 4 sene önce onu da kafası iyi iken yalamıştı amımı. Amımın yalanmasını nekadar da özlemişim Cahit bir süre amımı iştahlı iştahlı yaladı fakat tam orgazm olmama ramak kalmışken ayağa kalkıp önüme dikildi. Ne istediğini anlamıştım hemen yarrağını ağzıma aldım yalamaya emmeye başladım. Kocamın yarrağı kadar uzun fakat epey kalınca bir yarağı vardı kafası da mantar gibiydi.

Bir müdet sonra yarağını ağzımdan çekip koltuğa oturdu ve sırtım ona dönük şekilde üzerine oturmamı istedi. Dediği gibi yarrağını amıma yerleştirdim ve oturdum. Amımın duvarlarını yara yara köküne kadar almıştım. Sonra yavaş yavaş oturup kalkmaya başladım tadını çıkara çıkara. Cahit te bir süre sonra hareketlendi ve o da alttan hızlı bir şekilde sokup çıkarmaya başladı. Ben artık zevkten nefes bile alamıyordum. Birden beni üzerinden indirip koltuğun üzerinde domalttı ve arkadan amıma geçirip hızlı hızlı sikmeye başladı. Ben o esnada ilk orgazmımı yaşıyordum ve inleye inleye boşaldım. Akan am sularımdan dolayı Cahit amıma pompalarken 'Cork cork' sesler çıkıyordu.

Daha sonra pozisyon değiştirdik koltuğa sırtım ona dönük şekilde yattım o da 66 pozisyonunda arkama yattı ve arkadan amıma soktu gidip gelmeye başladı. Sonra birden Ohhh Meerrrtt orospu çocuğu kulağın çınlıyor mu lan şu anda ananı sikiyorum lannn yavşakkkk dedi ve sokup çıkarmaya devam etti. Benim başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü. Ne yapıyordum ben? Oğlumun en yakın arkadaşıyla sikişiyordum. Yapmamam lazımdı bunu. Cahit dur yapma istemiyorum dedim. Ama o Duramam diyerek belimi tutup ileri ittirdi ve amıma öyle hızlı sokup çıkarmaya başladı ki inanılmazdı. Sonra yavaşlayarak Durmamı istermisin? dedi.

Okadar zevkliydi ki Hayır Cahit durma devam et sik beni dedim o da sikmeye devam etti. Yine pozisyon değiştirip beni koltuğa yatırdı bacaklarımın arasına girdi ve öyle sikmeye başladı. Ben de bacaklarımı beline doladım. Cahit yine hızlanmaya başlamış ben ikinci orgazmımı yaşamak üzereydim. Amımdan çıkarak koltuğa yattı ve Biraz da sen çalış bakalım orospu çık üste dedi. Ben de üzerine çıkıp oturdum ve bir jokey gibi üzerinde zıplamaya başladım. Ben yine orgazm olup boşalırken artık Cahit te sonlara geliyordu. İnleyerek Fulya ablammm orospummm geliyorum dedi. İçime boşalma sakın dedim ve hemen üzerinden kalkıp yere çömeldim o da karşıma dikilip yarrağını ağzıma verdi.

Yarrağını biraz emip ağzımdan çıkardım elime aldım ileri geri yaparak 31 çektirmeye başladım. Cahit inleyerek boşaldı. Ağzım yüzüm gözüm heryerim döl olmuştu. Boşalması bitince yeniden ağzıma aldım kalan döllerini de emdim. Cahit koltuğa yığılıp kaldı ben de nefes nefese kalmış şekilde parmağımla dudağımın kenarındaki dölleri toplayıp ağzıma soktum Bir yandan da düşünüyordum bu yaştaki bir çocuk beni bu kadar güzel nasıl sikmişti anlayamamıştım. Kirpiklerimden gözüme doğru döl süzülmeye başlayınca kalkıp banyoya gittim. Aynaya baktığımda yüzümün heryeri saçım başım döl içindeydi.

Hemen duşa girdim. Duş alırken Cahit'ın arkadan sarılmasıyla irkildim. Yarrağını götümün yanakları arasında hissettiğimde yarrağı yine keser sapı gibiydi. Ee olacak okadar genç adam dedim kendi kendime. Kocam bir kere siker arkasını dönüp yatardı. Gülümseyerek ona döndüm ve yarrağını elime alıp dudaklarına yapıştım. Biraz öpüştükten sonra istemesi üzerine arkamı ona dönüp ellerimi fayanslara dayadım Cahit de yarrağını amıma sokup sert bir şekilde sikmeye başladı Bir süre sonra ben yine zevkten ayakta durmakta zorlanmaya başlamıştım. İnanamıyordum bir kez daha orgazm oluyordum. Orgazm olunca önünden kaçtım ona döndüm. İkimiz de nefes nefeseydik. Tekrar dudaklarına yapıştım.

O daha boşalmamıştı eğilip yarrağını ağzıma aldım. O da saçlarımdan tutmuş gırtlağıma kadar sokup çıkarıyordu. Onu ağzımla boşaltmayı düşünüyordum ki beni ayağa kaldırıp duşun altından çıkardı çamaşır sepetinden kirlileri yere serdi ve beni yere yatırdı bacaklarımı omzuna alıp yarrağını amıma soktu ve hızlı bir şekilde sikmeye başladı. Ben altında zevkten deliriyor üst üste boşalıyordum Uzun bir süre beni o şekilde sikti ve birden inleyerek içimden çıkarak göğüslerimin üzerine oturdu yarağını ağzıma soktu. Ben emmeye başladığımda da boşaldı. Bütün dölleri direkt boğazımdan mideme gitmişti. Hepsini yutmuştum. Cahit üzerimden inip yanıma uzandı nefeslenmeye başladık.

Sonra kalkıp beraber duş aldık ve çıkıp birşeyler yedik içtik dinlendik. Cahit o gün gitmeden beni 2 sefer daha sikti. Cahit beni perişan etmişti ama aynı zamanda da bana kadın olduğumu hatırlatmıştı. Cahit gidince kocam aradı İstanbul'da 2 gün daha kalacaklarını haber verdi. Ben de ortalığı biraz toparlayıp yattım. Yorgunluktan ölüyordum. Sabah uyandığımda çırılçıplak yatakta yatıyordum. Dün yaşadıklarım rüyamıydı diye düşünürken telefonum çaldı. Arayan Cahit idi açtığımda Canım napıyorsun? dedi ve beni dışarı davet etti arabayla gelip alacağını söyledi. Ben de Gören falan olur dedim. Merak etme kimsenin görmeyeceği bir yere gideceğiz senin üzerinde kurduğum fantazilerimi uygulayacağım dedi.

Heycanlanmıştım Tamam diyerek öğleden sonrası için sözleştik. Liseli kızlar gibi heyecanlıydım saatler öncesinden hazırlandım süslendim püslendim. Aslında amımın kıllarını da kesmek istiyordum ama Cahit kıllı amdan hoşlandığı için dokunmadım. Nihayet saat gelmişti iki sokak ilerden beni arabayla aldı ve şehirin dışına doğru sürmeye başladı. Yağmur da hafif hafif yağıyordu. Ormanlık bir alana saptı. Bayağı bir içerilere girdikten sonra durdurdu arabayı ve Nasıl burası iyi mi? dedi. Ya birileri gelmesin yakalanmayalım? dedim. Yok yok kimse gelmez bu yağmurda buralara dedi ve beni kendine çekerek dudaklarıma yapıştı. Biraz öpüştükten sonra soyunmaya başladı. Ben öyle durmuş onun soyunmasını izliyordum Çırılçıplak soyunup dışarı çıktı benim kapıma geldi ve Soyun da dışarı çık dedi.

Sen manyakmısın yağmur yağıyor dedim. İşte sana fantazi yağmurun altında sikişeceğiz dedi. Hoşuma gitmişti soyunup dışarı çıktım. Hemen bana sarılıp öpmeye başladı. Yağmurun altında çırılçıplak öpüşüyorduk. Ben de elime aldığım yarrağını sıvazlıyordum. Sonra omuzlarımdan bastırıp yarrağını ağzıma almamı istedi. Yarrağını bir müddet yaladıktan sonra beni kaldırıp arabanın kaportasına domalttı ve arkadan amımı götümü yalamaya başladı. Yağmurdan sırılsıklam olmuştuk ama aldığım zevk yağmuru unutmama yetiyordu. Sonra arkamda doğrulup yarrağını amıma soktu ve beni sikmeye başladı.

Hızlı hızlı sokup çıkardıkça zevkten ne yapacağımı şaşırıyordum. Şarıl şarıl orgazm oluyordum yine Birden durup yarağını amımdan çıkardı. Ben pozisyon değiştireceğiz diye beklerken götümü parmaklamaya başladı. Niyetini anlamıştım ama daha önce hiç götten vermemiştim kocama bile. Hayır ordan yapma dedim. Tamam tamam dedi ve tekrar amıma soktu. Amımı biraz daha sikip birden yarrağını amımdan çıkarıp götüme yükleniverdi. Ben Hayır dur yapma diyene kadar mantar gibi yarrağının başını götüme sokmuştu. Ben acıdan bağırıyordum ama Cahit umursamayıp yüklenmeye devam etti.

O koca yarrağı kanırta kanırta köküne kadar götüme sokmuş durmuştu. Bana iyice kenetlenip Kusura bakma canım okadar güzel götün var ki dayanamadım dedi. Sanki götüm ortadan ikiye yarılmış gibi acıyordu Cahit kımıldama nolursun çok acıyor dedim. Cahit biraz hareketsiz kalıp sonra yavaş yavaş sokup çıkarmaya başladı 5-10 dakika sonra götüm alışmış ben de zevk almaya başlamıştım. Cahit  ise gitgide hızlanıyordu götümde. Götüme sert sert pompaladıkça ben de aldığım zevkten kaportayı tırnaklıyordum resmen. Cahit hızlandıkça hızlandı ve bağırarak götümün içine boşaldı.

Boşalması bittip de götümden çıkınca benden de sesli bir osuruk çıktı. Dönüp buna Hayvan diyerek suratına bir tokat yapıştırdım. Tamam bunu hakettim dedi sırıtarak ve beni önüne çömelterek yarağını ağzıma verdi yalatarak temizletti. Sonra arabanın bagajını açıp su çıkardı götümden akan dölleri kendi elleriyle temizledi Ama her tarafımız yağmurdan sırılsıklamdı. Ne yapacağız bu halde? dedim. Arabanın arkasını tekrar açıp bir havlu getirdi Hazırlıklıyız herhalde dedi gülümseyerek. Havluyu alıp biraz kurulandım hemen. Arabaya binip iyicene kurulandıktan sonra elbiselerimi giyindim.

O da yan koltukta kurulanıp giyindikten sonra arabayı çalıştırdı yola çıktık. Beni yine evimden iki sokak ilerde bıraktı. Yağmur halen yağıyordu. Eve gidince hemen bir duş alıp oturdum olanları ve aldığım zevki düşünmeye başladım. Vücudumda bir kırgınlık vardı sanki akşam da erkenden yattım. Sabah uyandığımda ateşler içinde yanıyordum yani yağmurdan şifayı kapmıştım. Öğleye doğru kocam ve oğlum geldiler beni o halde görünce hemen hastaneye götürdüler. İğneyle ilaçla 3 gün sonra ancak kendime geldim. İyide olmuştu aslında kocam sikmek istese anlayabilirdi Cahit şimdi her fırsatta beni sikmeye devam ediyor.

70 yorum:

  1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM CEKINMEDEN ARAYABILECEGIZ TEK ADRESTIR İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ben Metehan azgın bayanlar arayın tanışalım sonrası malum yani artık yüzünüz gülsün mutlu olun yalnız gizlilik şartıyla azgın Metehan sizi kalın vede büyük yaragıyla sizi sekse doyursun uzun lafın kısası arayın tanışalım 05358520456

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz ankara 0543 453 45 25

      Sil
    3. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki hadi atesli dul evli bayanlar arayin0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    4. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

      Sil
    5. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve sikis uzmaniyim kalin ve damarli súper damarli búyúk siyahi yarrak seven bayanlar içinden hiç çikarmadan saatlerce sikisirim basi semsiye kafasi gibi bùyúk damarli kalin yarrak sevenler bulusma sorunu olmayan dúrúst ve beni doyuracak evli dul kiz farketmez siyahi yarrak yemek isteyenler arasin 0531 517 92 79

      Sil
    6. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    7. Slm ben turgut istanbuldan olgun ve tecrubeli sikis uzmaniyim 22 santimlik kalin ve damarli yarragimin tadina bakmak isteyen bayanlar arasin yas onemli degil azgin bogalar gibi azdim benim gibi azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin ev araba var sorun yok hic durmadan saatlerce sikisirim kalin damarli yarrak arayan arasin tanismak isteyen arasin 0531 517 92 79

      Sil
    8. selam beyler ben pasif basak aktif siken erkek arıyorum sadece mesaj bekliyorum arama yapmayın calmıyor mesajları kabul ediyorum hadi sikici erkekler mesaj bekliyorum .0.5.3.7.3.4.7.6.1.1.9.












      selam beyler ben pasif basak aktif siken erkek arıyorum sadece mesaj bekliyorum arama yapmayın calmıyor mesajları kabul ediyorum hadi sikici erkekler mesaj bekliyorum .0.5.3.7.3.4.7.6.1.1.9.

      Sil
    9. Mrb ben Ercument tanışmak isteyen bayanlar arayın tanışalım özele açık 7/24 ist 05512603576

      Sil
    10. Merhaba ben murat gizliliğe önem veren bayanlarla tanışmak isterim K.Maraş ve çevresi 551 186 3657

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben tolga Giresun ordu samsun Erzurum ve çevresi evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar ( resim bana ait )

    YanıtlaSil
  4. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

    YanıtlaSil
  5. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  6. doğubeyazt seksi seven bayan arasn 05388165466

    YanıtlaSil
  7. Tatlım cevap yazar mısın
    Bekliyor yorum

    YanıtlaSil
  8. Seninle konuşmak istiyorum

    YanıtlaSil
  9. GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN HERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM AYAZ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 / 0538.705.18.34 Özel numaralardanda arayabilirsiniz Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  10. Seksi seven inleten inleten boşalmak istyen amnin yalamayi cok seviyorum diyen bayanlar arasn tanşalm gizli seksi seven ben ıstanbul 05537753404

    YanıtlaSil
  11. Seksi seven inleten inleten boşalmak istyen amnin yalamayi cok seviyorum diyen bayanlar arasn tanşalm gizli seksi seven ben ıstanbul 05537753404

    YanıtlaSil
  12. GİZLİLİGE SAYGIYA ÖNEM VEREN SEXDE SINIRLARI ZORLAMAK ISTEYEN HEYECANI CILGINLIGI EN UC NOKTADA YASAMAK İSTEYEN SERT SEXDEN KÜFÜRLÜ SEVİŞMELERDEN HOŞLANANHERYAŞTAN BAYANLAR BENIM İSMİM KANİ ISTANBULDAN yasim46 Esmer 175boyunda 80 kilodayim SEXTE SINIR TANIMAM YATAKDA HER FANTAZIYE ACIGIM KURUYAN AMLARINIZI YALAYARAK SULANDIRIR VE SUYUNU KANA KANA İCERİM ARKA DELIGINI KÖPEK GIBI YALAR EMERIM SONRADA ???? ISTANBUL DISINADA GELEBILIRIM SEYAHAT ENGELIM YOK EGER SEXE HEYECANA ACSAN EGER CIDDIYSEN BIR TELEFON KADAR YAKININDAYIM Numaram 0538.705.18.34 0538.705.18.34 ÖZEL NUMARALARDANDA ARAYABILIRSİNİZ LÜTFEN CİDDİ OLANLAR ARASIN 0538.705.18.34 BEKLIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

    YanıtlaSil
  13. Mhrb SYN BAYANLAR Ben Mustafa 26 yasındayım 180 boyum yeşil gözlü atletic vucuda sahibim İSTANBULDA yaşıyorum.Gizliğe önem veriirim.Sıcak dakikalar doyumsuz gecelere benımle beraber ulasabilirsiniz.Zengin Fakir Dul Evli farketmez.Real sex.Sex makineniz:Tel05414589911

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba masaj yaptirmak istyen bayanlar slm ben günde 10 adet 31 çekiyorum seksi doymam Merhaba ben azat ağrı van Diyarbakır Doğubeyazıt istanbul Samandıra Ümraniye kartal izmir Gebze kadıköy evli mutsuz dul bayanlar seksde sinr yok vahsap var 05537753404 no özel ACK yarak kalın yarak büyük yarak seven bayanlar arasn tansalm istanbul yas30 boy173 kilo 73 Penis 20 santim kartal yakacık oturuyorum aile içi ve ANE kız abla baci gurup seks seven eşinde seks doymiyan seksi izlemek istyen erkekleri bayanlar her zaman arayın gizlilik önemli veren temiz bayanlar arasn tansalm am yalamayi cok seviyorum seksde doymam ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum tel 05537753404 24 saat açık tel 05537753404 sekse hazırım bekliyorum ağzıma bosalmak istyen bayanlar arasn bekliyorum

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ben tolga gercekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar ( resim bana ait )

    YanıtlaSil
  17. Slm dullar dul bayanlar 22 santim kalınlık 8 santim genişlik 1 saatte 9 posta garanti inanmayan mesaj atar lütfen sadece dul bayanlar 0537 456 46 24 ayrıca jigoloyum

    YanıtlaSil
  18. Mrb Bayanlar ben akın 1.83 boy 73 boy oldukça atletik biriyim sexte doyumsuz bayanlar arayın beraber hoş vakit geçirelim. Net 22cm ve oldukça kalın damarlı sikimle sizleri alamayacağınız zevkleri almanızı sağlarım. Sadece bayanları beklıyorum 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  19. Mrb Bayanlar ben akın 1.83 boy 73 boy oldukça atletik biriyim sexte doyumsuz bayanlar arayın beraber hoş vakit geçirelim. Net 22cm ve oldukça kalın damarlı sikimle sizleri alamayacağınız zevkleri almanızı sağlarım. Sadece bayanları beklıyorum 0544 414 42 44

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  21. MERHABA BEN BARIŞ İSTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM 28 YAŞINDA KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİSİYİM TATLI CİCİ SEMPATİK BAYANLARIN ARAMASINI BEKLİYORUM 
    GÜZEL VAKİT GEÇİRMEK SİZİN GİBİ TATLI BAYANLARINDA HAKKI YAŞINIZ FARKETMEZ HOSÇAKALIN ( 0539 838 42 25

    YanıtlaSil
  22. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  23. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz. Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar bekliyorum.

    YanıtlaSil
  24. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMİH SEKSI SEVEN BAYANLAR GIZLILIĞE ÖNEM VEREN VE NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLAR ARAMANIZI BEKLIYORUM 0532.450.66.16 SADECE BAYANLAR ARASIN LUTFEN KALIN VE BUYUK SEVENLERE 0532.450.66.16

    YanıtlaSil
  25. Günde 10 saat bilgisayarınızı açık tutarak aylık sabit kira geliri kazanabilirsiniz.

    http://billgisayarinizsizinicinkazansin.weebly.com/

    YanıtlaSil
  26. Merhaba ben murat bana vermek isteyen arasın yaş sınırı yok ama bayanlar arasın veya evli cifler ben yanlız yaşayan biriyim ve abaza kaldım bayan arkadaş arıyorum yardimci olursan sevinirim 539 675 95 93

    YanıtlaSil
  27. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat sorunum yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf

    YanıtlaSil
  29. Mrb ben istanbuldan akın yas 28 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. Reel ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. 05356646392 Merhaba bayanlar ben Hakan gizliye açık numaram tlf bekliyorum hadi ne duruyorsun heyecan güzeldir;)

    YanıtlaSil
  31. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  32. Slm ankaradan gercekci gizlilik guven icerisinde tanismak isteyen bayanlar.0535 ikiyuzkirkbir onuc ellisekiz.Gunun yorgunlugunu stresini atmak icin sicacik bir masaja evet diyen bayanlar sb63534@hotmail.com bekliyorum.

    YanıtlaSil
  33. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  34. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  35. Evet hanim ben ahmet diyarbakirdan seyahat sorunum yok 25 yasindayim her bayani zevkten ucuracagimi eminim cunku oldukca buyuk ve kalin bir penise sahibim evli dul ciftler yas sorunu onemli deyil sadece guven istiyorum bu kadar kendini bulutlarda gormek istiyen varsa arasin gorsun 05359254042 optum

    YanıtlaSil
  36. selam BAYANLAR antalta ve yakın illerde yaşıyan mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sıkıcı geçen ciddi dürüst gizliliğe güvene saygıya önem veren hayatına sırdaş dertleşecek dost arkadaş arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen ciddi seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul bayan arkadaşlar karşılıklı günen sağlanması halinde reel paylaşımlarlarda bulunmak isterseniz bana ulaşabilirsiniz 0541 458 55 73

    YanıtlaSil
  37. Mhrb Syn Bayanlar Ben İstanbulda Mustafa 26 yasında Yeşil Gözlü yakısıkl ıAltetic Vucuda Sahibi Doyumsuz geceler Ateşli Saatlere Varım.Gizliliğe Önem veren Dürüstlüğe önem veren birisiyin. SEHİR dısınada cıkıyorum.Sizde gizliliğ öenm ve dürüstlüğe önem verırsenız.ARAYIN 0546 473 59 14.NOT:(REEL SEX)..

    YanıtlaSil
  38. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI HNMLAR MUTAVAZI CILGIN KIZLAR FANTAZİ DUSKUNU EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI SIKISLERIMIZ ÜCRETLİ OLARAK TARAIHE GECER ILGILENLERIN DIKKATINE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  39. slm ben hüseyin balikesir yas45 fanteziyi seven gizlilik icinde tanismak istiyorum diyen bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin erkekler aramasin lütfen 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  40. Selam ben Alanya'dan mehmet gizlilik içerisinde sınırsız sex yasamak isteyen bayanları bekliyorum 33 yaşındayım 25 cm. 185 boy beklerim 5346921665

    YanıtlaSil
  41. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. İstanbulda yaşıyorum. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz sonuçta herşey seks değil. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  42. Mrb ben istanbuldan akın yas 28 1.83 boy. 70 kilo net 23cm oldukça atletik biriyim. gerçekten ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın mutluluk garanti .0544.414.42.44. akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  43. Mrb evli çiftler ve bayanlar. kendini mutsuz hisseden hayattan bıkan hiç bir şeyden zevk almayan hayatında farklı şeyler arayan bayanlar.Evlilikleri monotonlaşmış ve her gün aynı ilişkileri sıkıcı gelen hayatlarında değişik tatlar arzular farkı heyecanlı anlar arayan çiftler.normal sevişmelerden sıkılan düşüncelerindeki fantazileri kimseye anlatamayan gercekleştiremeyen kişiler arayın herşeyinizi paylaşalım ve hatta yaşayalım.prensiplerim gizlilik güven ve seviyedir.bu arada herşey sex değildir tabiki normal sohbet etmek isteyen bayanlarda arayabilir tabiki yaş sınırı yoktur farketmez. size kimi zaman bir arkadaş kimi zaman bir sırdaş olabilirim,numaram 0544 531 49 50 gizliden veya acıktan arayabilir cagrı atabılırsınız efendım görüşmek dileğiyle hoşcakalın.Aramanızı bekleyeceğimBEŞYÜZ KIRKDÖRT BEŞYÜZ OTUZ BİR KIRK DOKUZ ELLİ sağlıcakla kalın

    YanıtlaSil
  44. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı sekse duskun kızlar FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmlar 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz seks anlatılmaz yasanır görusune sahıp cılgınlar sıkıslerimiz tarıhe ÜÇRETLİ gecer bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  45. Merhaba Hatay'dan Mehmet ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahip, kişisel fitness antrenörü olarak hizmet veriyorum. kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  46. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil

  47. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  48. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    YanıtlaSil
  49. Bir kadını mutlu etmek için kelimeler yeter. Bazı şeyleri sadece tanımadığın birisiye konuşabilirsin. Yazın Paylaşalım. 0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  50. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde tanismak dosluklar kurmak istiyom tercihim balikesir ve yakınlardır evli ciftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  51. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim fantezi seven gizlilik icinde tanismak dosluklar kurmak istiyom tercihim balikesir ve yakınlardır evli ciftler bayanlar arayin tanışam lütfen samimi ve dürüst bayanlar arasin 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  52. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  53. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  54. ÖNEMLİ VE COK ACİLL.. yurdumun narin cıceklerı simdiye kadar damarlı buyuk yarak yemedınızmı FARKIMI TATMAK İSTİYORSUN bir tel kadar yakın size bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  55. Merhaba Adana''dan Doruk ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren kaslı vücut yapısına sahibim, kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim. Benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam açık sözlü net olmaları ve Adana veya çevre illerde olmaları. iyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resim bana ait

    YanıtlaSil
  56. Mrb. Bayanlar ben istanbuldan akın yas 28 boy 1.83. kilo 70 net 23cm oldukça atletik ve siradisi biriyim. Gerçek bir ilişki arıyorum sexte doyumsuz olan bayanların telefonunu bekliyorum..utanmaya çekinmeye gerek yok. Acık acık konuşalım. Karşılıklı mutlu olalım sevgi aşk yok sadece ilişkide doyumsuz bayanların telefonunu bekliyorum. Asla pes etmeyecek bir bayan ;) oldukça yakışıklıyım sadece bayanlar mutlaka arayın 0544 414 42 44 akinmertoglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  57. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil