19 Aralık 2014 Cuma

Karısını İstanbul'a Siktirmeye Getirmiş Bende Siktim

Selamlar, ben İstanbuldan Yiğit. İş çıkışı çevreyolunda durakta otobüs beklerken durağa bir araba yanaştı. Arabada bir kadın ve bir erkek vardı. Duraktaki bir beye adres sordular. O bey adresi bilmediğini söyleyince ben gittim arabanın yanına, belki yardımcı olabilirim diye ve araba içindeki kadına daha iyi bakmak için. Bana Avcılara gitmek istediklerini, İstanbulun yabancısı olduklarını söylediler. Onlara tarif etmeye çalıştım, ama zor bulunacak yerde olduğunu, ben de oraya yakın bir yere gittiğimi, isterlerse onlara eşlik edeceğimi söyledim. “OK, gel...” dediler, ben de bindim araca. Aslında benim gideceğim yerle de alakası yoktu, içimden bir ses bana bunu söyletti. Yola koyulduk. Kendilerini tanıttılar. İzmirlilermiş, İstanbula ilk gelişleriymiş. Nette tanıştıkları bir çifti ziyarete gelmişler. Kadın oldukça hoş bir bayandı, üzerinde mavi kısa kollu dar bir badisi vardı, altında da dar bir pantolon. Fiziği muhteşemdi ve oldukça da hoş sohbet bir kadındı. Arada şakalar yapıyor ve ilgiyi uzerine topluyordu. Ama kocası ona arada fırça atıyor, “Bak senin yüzünden nerelere geldik!” diyordu. Kadın da kocasına, “Aşkım bunu sen de istedin!” deyince ben iyice şüphelenmeye başladım. Bir ara kadın torpido gözünden sigara alırken eğilince, kot pantolonun altından giydiği kırmızı tanga resmen ortaya çıktı. Sikim taş gibi oldu. Ben arka koltukta tam orta kısımdaydım, ikisi de beni çok net görebiliyordu. Ben sikimi elimle saklamaya çalışıyordum. Kadın bunu fark etmiş olacak ki, birkaç kere daha eğilip torpido gözünden CD falan aldı... Kocası olmasaydı onu orada yatırır sikerdim, ilk kez bir kadını bu kadar arzulamıştım. Yüzüm kıpkırmızı olmuş, dilim tutulmuş, kadının frikiklerini izliyordum. Bunu adam da fark etmiş olacak ki, karısına, “Aşkım adam kalpten gidecek, dikkat et, güzelliklerini sergileme!” dedi. Kadın kahkaha attı, “O genç ayol, onda kalp olamaz, sabaha kadar seks yapsa kalbi taş gibi atar!” dedi. Ben inanamıyordum bu sözlere, ama açılmaya da cesaret edemiyordum, zaten yolu tarif ederken zor bela bir iki kelime çıkıyordu ağzımdan. Kadın bana dönerek güldü ve “Elinin altında ne saklıyorsun?” dedi. Ben mahçup bir şekilde, “Kusura bakmayın, çok güzelsiniz...” diyebildim. Kadın kocasına, “Aşkım ben akşamki maçtan evvel antrenman yapmak istiyorum!” deyince, ben tekrar şok oldum, ne kadar rahat bir kadındı. Kocası beni kastederek, “Arkadaş da isterse bana uyar!” dedi. Ben de, “Ne isterseniz yaparım!” diyebildim. “OK o zaman, yolumuz uzerinde sote bir yer varsa gidelim!” dedi. Ben çevreyolunda bildiğim sakin bir yolu tarif ettim. Bu arada karısı elini arkaya atmış, pantolonumun uzerinden sikimi okşuyordu. Heyecandan elititremeye başladı ve kocasına, “Hızlı sür arabayı lütfen, ağzıma almak istiyorum!” dedi. Sote yere gelince adam arabayı kenara çekti, araçtan inip kaputu kaldırdı, sanki araç arıza yapmış ta bekliyoruz gibi. Karısı da ön taraftan inip hemen arkaya yanıma bindi. Biner binmez de sikimi çıkarıp ağzına aldı. Ben zevkten ölecektim, bu kadar mı güzel yalanır, hırıltılar çıkararak sikimi boğazına kadar sokuyordu. Ben de badisinin altından göğüslerini okşuyordum. 5 dakika emdikten sonra artık dayanacak gücüm kalmamıştı, boşalacağımısöyledim. “Akıt ağzıma!” deyince, içimde ne var ne yok boşalttım ağzına. Döllerimin hepsini yuttu. Bu arada kocası da aracın yanıbaşında dikilmiş, içeride olan biteni izliyordu. Boşaldığım halde sikimi ağzından çıkarmıyordu kadın, anlaşılan devam edecektik. Ben de kadının patolonunun düğmelerini açıp, amını okşamaya başladım. Amı sırılsıklam olmuştu... Kadın camı açtı ve kocasına bagajdaki bavuldan kırmızı eteği vermesini istedi, “Pantolonu çıkar giy zor olur!” dedi. Kocası eteği verdi. Kadın hemen pantolunu çıkarıp eteği giydi ve önümde domaldı. Ben de külotunu bir kenara çekip, sikimi ıslak amına soktum. Ama ne sokuş, kadın öyle bir “Oohhh!” dedi, araba sallandı. Ben kadının amını seri bir şekilde sikiyordum ve kadının boşaldığını hissediyordum resmen. Adam birden kapıyı açıp, “Dayanamıyorum kaltak, şunu da ağzına al!” diyerek, arabaya bindi ve kapıyı kapadı. Bana da dikkatli olup arada etrafa bakmamı söyledi. Ama benim değil yakalanmak, dünya yıkılsa umrumda değildi, sikimi var gücümle amına sokmaya devam ediyordum. Kocası da kadının ağzına veriyordu... Kadın birden kendini öne çekip, eliyle sikimi amından dışarı çıkardı ve göt deliğinin etrafına sürtmeye başladı. Kadın götten de istiyordu. Ben insiyatifi ona bıraktım, sikimi yavaş yavaş götüne aldı. Daha önce götten verdiği belliydi, fazla zorlanmadı alırken. Köküne kadar girince, “Biraz bekle sonra pompala!” dedi. Ben de denileni aynen yaptım. Bu arada kocasının sikini tekrar ağzına aldı. Adam kendinden geçmiş bir şekilde karısına, “Kaltak karı, bak sikilmen için seni İstanbullara kadar getirdim, istediğin kadar sikil!” diyordu. Ben de tempoyu tutturup kadının götüne ritmik bir şekilde girip çıkmaya başladım. Ben pompaladıkça kadın zevkten ağlıyor gibi sesler çıkarıyordu... Kocası ağzına boşaldı ve kadın hiç çıkarmadan yuttu hepsini. Ağzından çıkardığında siki sönmüştü. Benim de takatım kalmamıştı, boşalacağımı söyledim. “Götüme boşal!” dedi. Hepsini akıttım içine. Hemen toparlandık, kaputu kapayıp yola koyulduk. Kadın ön koltuğa geçmedi, arkada yanımda oturup halen sikimi okşuyordu, ben de hayran hayran onu izliyordum. İlk kez bu kadar azgın bir kadın görmüştüm... Nette tanıştıkları ve sikişmeye geldikleri çiftin adresine geldiğimizde ben otobüsle evime gitmek için arabadan indim. Vedalaşırken ikisi de benden çok zevk aldıklarını, İzmire yolum düşerse mutlaka yanlarına gitmemi söyleyip adreslerini, telefon numaralarını verdiler.

36 yorum:

  1. 05374667155 SLM İSMİM MEHMET UZMAN JİGOLOYUM CEKINMEDEN ARAYABILECEGIZ TEK ADRESTIR İSTANBUL İCİ ELİT OLGUN BAYANLAR MASAJ SEX KONUSUNDA UZMANIM EVIM VE ARABAM VAR ISTENIRSE ADRESTEN ALIP ADRESESINIZE BIRAKIRIM ERKEN BOSALMA SORUNUM YOKTUR GIZLILIK PRENSIBIMDIR BENDE SECIYIMDIR NOT;GURUP ISTEYENLER GAYLAR VE DENGESIZLER ARAMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Azmis BAYANLAR mrbBen azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayin Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim
      Azgin BAYANLAR mrb Ben azgın sikici serkan gercek sikilmek İstiyorsanız arayın Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms 05354777548 arayın tanisalim

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz ankara 0543 453 45 25

      Sil
    3. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
    4. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

      Sil
    5. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    6. slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    7. Gizlilige önem veren bayanlar k.maraş 551 186 3657

      Sil
    8. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
  3. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  4. doğubeyazt seksi seven bayan atasn 05388165466

    YanıtlaSil
  5. doğubeyazt seksi seven bayan atasn 05388165466

    YanıtlaSil
  6. doğubeyazt seksi seven bayan atasn 05388165466

    YanıtlaSil
  7. Selam ben hasan istanbul dan yaş 29 yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda kumral yakışıklı biriyim bayanlar tanışmak isterim Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün mutluluklar içinde geçmesini temenni ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye layıktır diyorum telim : 05446262147

    YanıtlaSil
  8. Slm yaş 30 büyük yarak seven mutsuz dul durut evli çiftler arasn tanşalm istanbul Ümraniye Samandıra kartal ağır van izmir Gebze seksi bayanlar evli çiftler arasn tanşalm istanbul temiz seksi bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok amin yalatmak istyen inlete inlete boşalma istyen bayan arasn tanşalm istanbul kadıköy 05537753404 evli bayanlar arasn 05537753404 wahsap var seksde sinir yok no özel ACK ) 5537753404 gizlilik şartıyla tanşalm penis 20 satım

    YanıtlaSil
  9. HERKESE MERHABA; BEN BARIŞ 28 YAŞINDA DENEYİMLİ TEK AKTİFİM ISTANBUL MALTEPE DE YAŞIYORUM CİDDİ DÜRÜST KİŞİLİKLİ GİZLİLİĞE VE ÖNEM VEREN SİZ DEĞERLİ ÇİFTLER İLE TANIŞMAK VE DOSTLUK KURMAK İSTİYORUM. YATAKTA YORGUN VE MUTLU BIRAKACAĞIMA EMİN OLABİLİRSİNİZ. HOŞÇAKALIN 0539 838 42 25

    YanıtlaSil
  10. SELAM.
    BEN İSTANBUL DAN 42 YAŞINDA 19 CM LİK ÇOK GEÇ BOŞALAN ALETE SAHİP SINIRSIZ SEX YAPAN GİZLİLİGE SAYGI DÜRÜST VE TEMIZLIGE COK ONEM VEREN DOYUMSUZ AKTİF ERKEĞİM.

    İSTANBUL İÇİ EVLI BEKAR
    MUTSUZ BAYANLAR
    EVLI ÇİFTLER
    CİDDİ VE REEL DE GÖRÜŞMEK İSTEYENLER ARAYIN.

    CEVAP VERMEYECEKLER SANALCILAR CİDDİ OLMAYANLAR VE KARARSIZLAR UZAK DURUN.

    0538 357 61 06

    YanıtlaSil
  11. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMİH SEKSI SEVEN BAYANLAR GIZLILIĞE ÖNEM VEREN VE NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLAR ARAMANIZI BEKLIYORUM 0532.450.66.16 SADECE BAYANLAR ARASIN LUTFEN KALIN VE BUYUK SEVENLERE 0532.450.66.16

    YanıtlaSil
  12. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat engelim yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. HİÇ UÇTUN MU?

    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 05424315786... (SADECE BAYANLAR) (Antalya, Isparta, Afyon, Eskişehir, Karaman, Konya, Aksaray, Nevşehir, Kırşehir, Kırıkkale, Ankara, Kayseri, Niğde, Adana, Mersin ve ilçeleri)

    Timur Tuna...

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100011124425167
    fotocratos@hotmail.com
    fotocratos@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  15. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI HNMLAR SEKS DUSKUNU CILGIN KIZLAR FANTAZIYI SEVEN EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERE UCRETLI HIZMET VERILIR BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  16. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI HNMLAR SEKS DUSKUNU CILGIN KIZLAR FANTAZIYI SEVEN EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERE UCRETLI HIZMET VERILIR BILGINIZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  17. Syn Bayanlar Mhrb Ben İstanbuldan Mustafa) yeşil gözlü 179 boyunda yakışıklı.Gizliliğe çok önem veren Zengin Fakir ayırt etmeyen .Zevk düskünü Ateşli gecelere Sıcak saatlere Doyumsuz zevklere karsılılıklı dürüstlüğe önem veririm.Ben bu iş için yaratılmışım (Sex Makineniz.)TEL 0546 473 59 14Reel Sex
    (Evli beyler evli bayanlar)ilgi alanım

    YanıtlaSil
  18. Selam 43 yasindayim ızmirliyim bekar erkeğim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  19. AMININ İCİNİ KÖPEK GIBI BANA YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ GÖT DELIGININ ICINDE AMININ ICINDE HISSETMEK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR Tel 0 532 130 40 70 kızlar arasın

    YanıtlaSil
  20. Beni bir insan deyil bir köpek gibi seksde kullanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen evli mutsuz dul gerçek durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum istanbul

    YanıtlaSil
  21. Ben tırcıyım yolda arabanız arıza yaparsa o anda da fantazi yapmak isterseniz karınızı zevkle sikerim arayın 05365138137 skyp katilbalina2

    YanıtlaSil
  22. Mrb lar istanbuldan hakan evli ciftler esini paylasmak isteyen beyler esiyle birlikte sikilmek isteyenler dul bayanlar evli bayanlar jigolo arayanlar telefonda sex isteyenler arayin goruselim 544 441 2641

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Ist murat evli ciftler tek bayanlar esini sevgilisini paylasmak isteyenler sirdas hijyen saygi cercevesinde goruselim arayin 5444412641

    YanıtlaSil
  25. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetratin dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    YanıtlaSil
  26. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil

  27. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  28. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil