19 Aralık 2014 Cuma

Komşumun Sakat Oğlu Keremle İlk Sikiş Hikayem

Bu yaşadıklarımı mutlaka anlatmalıyım, anlatmasam çatlayacağım. Kısaca kendimden bahsedeyim, 22 yaşındayım, malesef çok erken yaşta bir evlilik yaptım, daha 16 yaşımda liseyi bırakıp bir denizci ile severek evlendim. Aileme bile direndim onun için. Ama evliliğimin 2. senesinde, daha ben 18 yaşıma girdiğimde herşey kabusa dönmüştü sanki. Kocamın aşırı kıskançlıkları ve dayağı bir yana, bayanlarla olan samimiyetleri de beni delirtiyordu. Ben bu duruma daha fazla sabredemedim ve zorlu bir süreçten sonra, çok zorda olsa, sevdiğim halde boşandım, ailemin yanına döndüm. Annem ve babam (bir de 16 yaşında kız kardeşim var) anlayışlı insanlardı, başıma kakmadılar olanları ve kabul ettiler beni. Boşanmamın üzerinden aylar geçmiş ve ben hem kocamı hem beni becerişlerini deli gibi özlemekteydim. Ama Nevşehiri bilenler bilir, okadar büyük bir şehir değil ve annem babam sevilen sayılan tanınan insanlar. Dolayısıyla herkesle samimi olamıyordum ve hoşuma giden bir erkekle dilediğimce sikişemiyordum. Artık amımın ateşi başıma vurmuştu, geceleri kızkardeşimle aynı odada yattığımız için, o iyice uykuya daldıktan sonra, kalın tarak sapı yada havuçla falan kendimi tatmin ederek boşalıyordum. Öyle azmıştım ki, artık günde 5-6 kere yaptığım bile oluyordu... İnanamıyordum, daha 21 yaşındaydım ama dul kalmıştım. Genç, güzel ve dul bir kadın olmak çok zordu. Dul olunca herkesin sana bakışı değişiyor, en yakın arkadaşın yada komşun bile ‘Bu kız yarağa aç!’ der gibi bakıyor, herkes sikmek için fırsat kolluyordu sanki. Bu böyle sürerken, birgün farkettiklerimle son 1 senedir herşey değişti. Artık ailemle olunca, mecburen kafa dağıtmak için annemlerle falan gezmeye, hatta güne bile gider olmuştum. Yine annemle en üst kattaki Meryem teyzenin gününe gittik. Meryem teyzenin 2 çocuğu var, birisi evlenip yurt dışına gitti, diğeri de oğlu İbrahim, 31 yaşında, hoş tipli, ama malesef sakat, ben bildim bileli tekerlekli sandalyede. Biz bu binaya taşındığımızda ben 12 yaşında falandım, o da 22-23 civarıydı işte. Güne gittiğimizde, pastalar börekler yenilip çaylar kahveler içilirken, kadınlar kendi aralarında konuşmayabaşladılar. Kimisi kocasının çapkınlıklarını, kimisi kocasının nekadar mükemmel olduğunu, onu altınlara paraya boğduğunu, kimisi de kocasının azgınlığını, yarağının boyutunu anlatıp kıkırdaşıyordu. Annem ise samimi bir arkadaşı ile benimle alakalı falan konuşuyordu, onlar öyle sevmezdi diğer konuları konuşmayı. Bizim yaşıtlarımız genç kızlar da bir odaya toplanmış, erkek arkadaşından, kocasından filan bahsediyordu işte. Ben de çok azdığımı falan anlattım. İçlerinen birisi güldü ve “Aynı azgınlığı ben de yaşıyordum, ama fırıncının oğluyla işi pişirdim!” dedi. Şaşırmıştım, millet neler yapıyordu... Bir ara mutfağa çay doldurmaya giderken, İbrahim abinin odasından gelen sesini duydum. Kapıya iyice yanaşıp, kulağımı iyice verdiğimde ise, şok olmakla beraber içim kıpır kıpır olmuştu. Telefonla konuşuyordu, ama konuşmakla kalmıyor telefonda seks yapıyordu. “Şuan elimde, okşuyorum bebeğim, ohhh!” gibi şeylerdi. Fazla dinlemedim, her an birisi gelebilir ve beni kapı dinlerken yakalayabilirdi. Çayları doldurup kızların yanına döndüm. Duyduklarıma çok şaşırmış olmalıydım ki, kızlardan biri, “Ne oldu, yüzün bembeyaz olmuş?” diye sordu. “Yok birşey...” dedim atlattım. Gün bitince eve gittik. Ama sonraki 2-3 gün hep aklımda İbrahim vardı. Sakattı ve yürüyemiyordu, ama diğer heryeri sağlamdı. O da bir erkekti ve bir siki vardı sonuç olarak. Aklımda sürekli onun yarağı ve boşalmaları, acaba hiç karı sikmişmidir düşünceleri dönüp duruyordu. Bunu öğrenmeliydim. Sonraki günlerde Meryem teyzeyle samimiyeti ilerlettim. Meryem teyze belinden rahatsız olduğu için temizlik mutfak işlerinde yardımcı olma bahanesiyle girip çıkıyordum evlerine. İbrahimle de konuşmaları arttırmıştık. Artık onlara çıkarken, meme dekolteleri ve taytla çıkıyordum. İbrahim ise azıyor olacak ki, eliyle saklıyordu bazen sikini. Ama kafama koymuştum, ne yapıp ne edip sikişmeliydim onunla. Bir akşam yemek götürmek için tabağı aldım ve çıktım onlara. Kapıyı çaldım çaldım açan yok. Tam asansöre yöneldim ki, kapı açıldı. İbrahim varmış sadece evde, ancak açabilmiş kapıyı. “Şey, ben yemek getirmiştimsize.” dedim. “Alayım ben.” dedi. “Yok ben mutfağa bırakayım madem yalnızsınız!” dedim. “Peki!” dedi. Girdim içeri, elimde tabakla mutfağa yöneldim. Tabağı götürürken yere bilerek yemek döktüm ve “Ayy çok pardon, hemen silerim şimdi, çok özür!” diyerek tabağı masaya bıraktım. O ise koridorda duruyordu. Kağıt havlu aldım, yerleri sile sile geldim tam önünde domaldım ve yeri yavaş yavaş silmeye başladım. Amacım tepkisini ölçmekti. Bu yaptığıma inanmıyordum, ama artık iş işten geçmişti... Sonra arkamı dönüp kalktığımda, tekerlekli sandalyede bizimkisi yarağı kalkmış kocaman olmuş elinde oynuyordu. Sakince, “Ne yapıyorsun sen?” dedim. “Ne yaptığımı sen iyi biliyorsun, amacın ne senin?” dedi. Bunu derken de yarağını sıkmaya devam ediyordu. Ona doğru yanaştım ve sikini tutarak, “Amacım bunu yemek!” dedim. Resmen bir orospu gibi davranıyordum, ama çok hoş birşeydi bu. İbrahim kendinden geçmiş gibi nefes alıp veriyordu. “Yalamamı istermisin?” dedim. “İstemezmiyim! Zaten deliriyordum sana ben!” dedi. Önünde diz çöktüm ve “Hiç yalattın mı?” dedim. “Sakatız diye çirkin değiliz ya, yaptırdık elbet!” dedi. Şaşırmıştım, “Kime?” dedim. İnanamayacağım bir isim verdi, “Yan sitedeki dul Rukiye teyze!” dedi. Karı okadar azgınmış ki, bunlara geldiğinde Meryem teyze görmediği zamanlarda bizimkinin sikini emer, yalar, boşaltırmış. Evde annesi olmadığında da kendisini siktirirmiş... Bu bana inanılmaz gaz vermişti ve aylardır olan açlığımla yaladım, emdim sikini. Offf, harikaydı. İbrahim inliyor, başımı bastırıyordu. İlk posta 5 dakika içinde geldi ağzıma. Ama ben fazlasını istiyordum ve acele etmemiz gerekiyordu. Onu odaya götürdüm ve yatağına yatırdım, belden aşağısını soydum bir güzel. Am yalamaya bayılıyormuş, külodumu çıkardım, eteğimi topladım, amımı dayadım bunun ağzına. Aman Tanrımmmm, öyle bir yalıyor ki amımı, sanki aç bir köpek gibi saldırıyor resmen amıma. Tabi ben üst üste 2 kere boşaldım, hemde delirmiş gibi, amımı ağzına bastıra bastıra. Ama daha bitmemişti, İbrahimin o yarağını içime de alacaktım. Kocaman iri başlı birşeydi, nasıl sakat olabilirdi bu adam. Ahh ah! İbrahim de artık yalvarmaya başlamıştı, “Hadi otur artık, hadi deliriyorum!” diye inim inim inliyordu. Benim de dayanacak gücüm yoktu. Henüz 1 senelik sikilmiş dar ve küçük amımı sikinin başına sürttüm sürttüm ve yavaş yavaş oturmaya başladım. Her oturuşumda zevk beynime çakılıyordu sanki, her oturuşumda sikilmenin tadına varıyordum. O ise ayaklarını oynatamadığı için, sadece yarağı ve belini oynatarak şak şak alttan amıma sokmaya çalıştıkça, ikimizin de inlemeleri artıyordu. O, “Otur yavrum, bastır, ohhhhh, ıhhh!” diye inlerken, ben de hızlanmıştım artık. Aldığım o inanılmaz zevkle kendimi kaybetmiş bir şekilde inim inim inlerken, bir süre sonra deliler gibi orgazm oldum. Ama doymamıştım, siki içimdeydi ve daha dimdikti, durmadan devam ettim zıplamaya. Sonunda ikimiz de aynı anda, resmen titreye titreye boşaldık. Amımın suları ve onun dölleri birbirine karışmıştı. Ben üstüne yığıldım kaldım. İkimiz de nefes nefeseydik. Kendimize gelince kalktım ve külodumu giyindim, üstümü başımı toparladım, onun da pantolonunu giydirdim. Okadar mutlu olmuştum ki, sikilmenin tadı damağımda kalmıştı. O da aynı şekilde, bir sigara yaktı ve derin bir “Ohhhh!” çekti. Tam ben odadan çıkarken annesi koridorda pat diye karşıma dikildi, başladı söylenmeye, “Senin ne işin var kızım burda? Ne yapıyordunuz içerde?” gibilerinden. Ben utanarak, “Yemek getirmiştim sadece...” dedim ve evimize indim. Annesi içerde sikiştiğimizi farketmişmiydi bilmiyorum, ama umrumuzda bile değildi. Şimdi her fırsatta İbrahimle sikişiyorum. İnanın sağlam birçok erkekten iyi sikişiyor. Hele o am yalaması herşeye bedel. Ben evliyken kocamla 1-2 orgazm yaşarken, İbrahimle 4-5’i buluyor. Sakat falan, ama sikişmeye geldi mi yorulmuyor adam. Evlenmeyi bile düşünüyorum onunla, bakalım neler olacak .

36 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
    2. 0507.910.6737 BAYANLAR VE ÇİFTLER BEN 178 80 32 YAŞ ESMERİM WAHATSAP VE 3G VAR SKYPE hakn_3751 HATTIM ÖZELE ACIK K.maraş ta yaşıyorum

      Sil
    3. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    4. slm batuhan ben istanbuldan numaram 05318801471ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    5. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    6. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    7. Selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik

      Sil
    8. Selam BAYANLAR mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik

      Sil
    9. slm ben serkan azgın sikiciyim azgın dullar arayın ateşinizi söndüreyim 05354777548

      Sil
    10. Merhaba, 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    11. Merhaba, 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI BÜYÜK KALIN YARAK TAŞŞAK YALAMAYI SEVEN AZĞIN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
    12. Gizlilige önem veren bayanlar k.maraş 551 186 3657

      Sil
    13. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz ankara 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. doğubeyazt seksi seven bayan arasn 05388165466

    YanıtlaSil
  5. Selam ben hasan istanbul dan yaş 29 yaşında 1.70 boyunda 65 kiloda kumral yakışıklı biriyim bayanlar tanışmak isterim Görüşsekte görüşmesekte ömrünüzün mutluluklar içinde geçmesini temenni ediyor bütün kadınlar sevgi ve ilgiye layıktır diyorum telim : 05446262147

    YanıtlaSil
  6. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  7. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMİH SEKSI SEVEN BAYANLAR GIZLILIĞE ÖNEM VEREN VE NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLAR ARAMANIZI BEKLIYORUM 0532.450.66.16 SADECE BAYANLAR ARASIN LUTFEN KALIN VE BUYUK SEVENLERE 0532.450.66.16

    YanıtlaSil
  8. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat engelim yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  10. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  11. İri kalın ve damarlı kocaman düzgün 22 cm aletim var evli bekar dul açık kapalı her yaştan bayanlar arayabilirsiniz 0543,506,75,60

    YanıtlaSil
  12. İri kalın ve damarlı kocaman düzgün 22 cm aletim var evli bekar dul açık kapalı her yaştan bayanlar arayabilirsiniz 0543,506,75,60

    YanıtlaSil
  13. Beni bir insan deyil bir köpek gibi seksde kullanmak isteyen bayanlar bekliyorum tel 05537753404 slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana lütfen internet aldığın her insana inanmayın yalancı üçkağıtçı cok sadece durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok seviyorum dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli değil bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404

    YanıtlaSil
  14. Merhaba ben tolga gercekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar (resim bana ait )

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ben tolga gercekten ilişki yaşamak isteyen evli dul bekar her yaştan hanımlar numaram 0507 501 35 55 arayın mutluluğa ulaşın yarim kalmamak garanti gizlilik önemli sadece ciddi bayanlar (resim bana ait )

    YanıtlaSil
  16. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  17. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil

  18. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  19. Merhaba İstanbul'da yaşıyorum ismim RÜZGAR YAŞIM 27 bayanlar şuan Nevşehir deyim arayın görüşelim
    Numaram:05374602225

    YanıtlaSil
  20. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  21. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik BAYANLAR yas sinirim yok

    YanıtlaSil
  22. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil