21 Aralık 2014 Pazar

Ankara Treninde Olgun Çiftle İlk Sex Hikayem

Geçen yıl yine bir bayram arefesinde Ankaradaki işimi bitirip İstanbula gitmek istedim.Ama dediğim gibi bayram önü olduğu için ne uçaklarda nede otobüslerde yer bulamamıştım.Yorgun bir şekilde tam otelime geri dömeyi düşündüğüm sırada aklıma tren geldi.Hemen gar a gidip bir istanbul bileti ayarladım. Gerçi trendede kalabalık durumu pek farklı değildi ama idare edecektim.Neyse saatim gelip hareket ettiğimizde bir süre koridorlarda gezindim.Derken trende gezinen birisi akşam yemeği diye bağırarak vagonun içinde ilerlemeye başlamıştı.Trende bir restoran olduğunu o güne kadar hiç bilmiyordum.Zaten pek trenlerle işimde olmamıştı.Yavaş yavaş restoran ın olduğu vagona ilerleyerek boş bir masaya oturdum.Fazla kalabalıkta değildi zaten.Kendime yiyecek birşeyler ve bir tanede bira söyleyip yemeğime başladığımda tam çaprazımdaki masada orta yaşlarda bir çiftin oturduğunu farkettim.Adamın arkası bana dönük,kadınsa yüzü bana dönük şekilde oturuyorlardı.Önlerinde bira vardı.Hafiften kadını süzmeye başladığımda,kadınında bir anda bana baktığını farkettim.Mahçup birisi olduğum için önce utanır gibi başımı öne eğdim fakat kadının küt kesilmiş kumral saçları,ojeli tırnakları ve masanın altından çok güzel görünen mini eteğinden fırlamış sütun gibi bacaklarına bakmadan yapamıyordum.Ara ara kaçamak bakışlarla bacaklarına bakarken ikinci kez yakalanmıştım.Ne yapacağımı bilmez bir vaziyette şaşkın şaşkın bakınırken kadının hafif gülümsediğini farkettim.Kadının bana doğru gülümsediğini gören kocasıda arkasını dönüp bana baktı.Ben eyvah şimdi hapı yuttuk diye düşünürken beyefendi son derece olgun ve nazik bir tavırla gülümseyerek başıyla hafif bir şekilde selam verdi.Ben yine şaşkın bir vaziyette selamını aldıktan sonra bunlar tekrar aralarında konuşmaya başladı.Bense ikinci biramı söyleyip içmeye başladığımda sigaramın bittiğini farkettim. Az sonra tren büfelerin olduğu bir istasyonda durduğunda ben aceleyle sigara almak için kapıya fırladım.Büfeye varıp sigaramı alıp arkamı döndüğümde az önce bana gülümseyen beyefendiyle göz göze geldim.bende bir sigara alayım,bu yol sigarasız bitmez dedi.Bende haklısınız deyip trene doğru yöneldiğimde bu beyefendi isterseniz masamıza buyrun birlikte içelim diye omuzumdan seslenmişti.Tabiki neden olmasın teşekkür ederim deyip onunda sigarasını almasını bekleyerek tekrar yerimize geçmiştik.Ben masadaki biramı alıp onların masasına yöneldiğimde kadın yanındaki sandalyeyi açıp buyrun dedi.İyi akşamlar rahatsız etmiyorumdur umarım diyerek masalarına çöktüm.Kısa bir hoşbeşten sonra tanıştık.Ben kendimi tanıttım onlarda kendilerini.Yelda 34 yaşında insan kaynakları müdürlüğü yapan bir hanımdı.Kocası Hasan bey ise 36 yaşında,kendi şirketi olan bir beydi.Hoş beş derken muhabbetimiz epey ilerlemiş,memleket meselelerinden girip,kadın erkek ilişkilerinden çıkmıştık.Bu arada benim 5. biramda bitmek üzereydi. Biralarımız bittiğinde kalkalım denildi.Bana hangi vagonda kaldığımı sordular.Bense son dakikada trene yetiştiğimi ve yataklı bir vagonda yer bulamadığımı,bulduğum boş bir yerde kestireceğimi söylediğimde Yelda hanım,olurmu hiç öyle şey.Ya bulamazsanız dedi.Eşi Hasan beyde aynı şekilde öyle boş yer aramakla olmaz,gelin bizim odada kalın.Zaten 4 yatak var.Biz iki kişiyiz dedi.Ben davetleri için teşekkür edip,sizi rahatsız etmek istemem diye mırın kırın ederken Yelda kolumdan tutup içkininde vermiş olduğu rahatlıkla,hadii nazlanmayın diyerek beni tuttuğu gibi doğru odalarına götürdü.Odaya vardığımızda hasan bey üst kattaki yatağı açıp uyumak isterseniz uyuyabilirsiniz,biz yelda ile bu seyahatlerde pek uyuyamayız,çantamızda bir şişe viski var çıkartıp devam ederiz dedi.Bende henüz uykum olmadığını ki olsa bile tanımadığım insanların yanında uyumayı aklımdan bile geçirmediğim için,onlara eşlik edebileceğimi söyledim.Tabiki deyip viskiyi açmışlardı bile.Plastik bardaklarla viski içip,ortaya açtıkları fındık badem çikolatadan yiyip sohbet ediyorduk.Hasanla ben aynı koltuğa yanyana,Yelda ise tam karşımıza oturmuştu.Oturduğunda o muhteşem bacakları müthiş bir şekilde karşımdaydı.Hasanın yanımda olmasının ve gözlerimi göremiyeceğinin rahatlığı ile ara ara Yeldanın bacaklarına bakıyor,o bacakları okşayabilmek için türlü hayaller kuruyordum ki Yelda bunun farkına varmış olacak bir anda;aman Hasannn bu bizim misafirde pek mahcup canım.İki saattir gizli gizli bacaklarıma bakmaya çalışıyor demesinmi. Ben buz kesmiş ne yapacağımı bilmez bir halde düşünürken,Hasanın çok komikmiş gibi bir kahkaha atmasıyla iyice şaşkına dönmüştüm.Bu kahkahalara Yelda da katılınca bu işin keyiflenmeye başladığını yeni yeni farkettim.Hasan bir an dizime bir şaplak atıp,dostum çekinmene gerek yok,rahatça izleyebilirsin Yelda yı dediğinde benim şaşkınlık iyice tavan yapmıştı.Yelda ise bu muhabbetin ve içkinin verdiği gevşeklikle bacaklarını iki yana iyice açmış ve bak canikom,iyice bak hatta bakmakla kalma gel biraz okşa demesinmi.Gördüğüm manzara karşısında etkilendiğim için sikim taş gibi olmuş,kumaş pantolonun içinde saklanamaz bir hale gelmişti.Hasan bir an elini uzatıp pantolonun üzerinden benim sikimi avuçladığında Yeldaya,ohoo senin mahçup misafir kaldırmış beni bile sikecek nerdeyse deyiverdi. Bu lafın üzerine hepimiz gülmeye başlamıştık.İçkileri yudumladıkça yanıyor,muhabbetin tesiriyle terliyor,içerininde sıcaklığıyla iyice bunalmaya başlıyordukki Yelda üff ammada sıcak oldu soyunalım biraz diyerek ayağa fırlayıp üzerinde ne varsa bir çırpıda çıkarıp attı.Hemen arkasından eşi de kalkıp ne var ne yoksa çıkarmıştı.Son anda külodunu indirdiğinde kalkmış sikini görmüştüm.15 cm civarlarında büyük sayılmayan bir aleti vardı.Yeldanınsa göğüsleri taş gibi dimdikti.Amcığı yeni traşlanmış,pürüzsüz bir şekilde sikilmeyi bekliyordu.Bana hadii sende soyun yanmadınmı hala diyerek elimden tutup ayağa kaldırarak ikisi birlikte neyim varsa bir çırpıda çıkartmışlardı.Taş gibi olmuş 19 cm lik aletimin boxerımdan fırlayışını gördüklerinde ikiside birer üff çekmişlerdi.Yelda dayanamayıp hemen önüme eğilip sikimi ağzına alarak yalamaya başlamıştı bile.Hasan ise heyecanla ona bakıp kendi sikini okşuyor,tatlım birazda bana bırak diyordu. O an anladımki Hasanında yaraklara karşı zaafı vardı.Yelda ise böyle tatlı bi siki sana bırakırmıyım hiç diye gülüyor bi yandanda yalamaya emmeye devam ediyordu.Bense iki saattir içmenin uyuşukluğuyla ellerimi karşıdaki üst kat yatağa dayamış vaziyette yeldanın yalamasını seyrediyordum.Beş dakika yaladıktan sonra Hasana dönüp gel canikom gel,sende mahrum kalma bu güzel sikten,gel yala demişti.Bunu duyan hasan da hemen karısının yanına çömelip sikimi bi birisi bir diğeri iştaha yalamaya başlamışlardı.Ben daha fazla dayanamayacağımı söyleyip patlamak üzereyim dediğimde Yelda,patla aşkım,ikimizinde ağzına patla,ılık ılık spermlerini bize yalat diyorduki ben bir anda gürül gürül fışkırmaya başladım yeldanın ağzına. Yelda bir kocasının ağzına bir kendi ağzına sokup çıkartıyordu sikimi.Bense zevkten delirmiş vaziyetteydim.Taş gibi sikim boşalmama rağmen hala inmemişti.Her boşalmadan sonra inen sikimin hala inmemiş olması beni şaşırtmıştı doğrusu.Bunu gören Yelda hemen beni yatağa itip sikimin üstüne oturmuştu bile.Yarağımın üzerinde zıplarken bir taraftanda kocasının arkasına geçmesini istiyordu.Anladığım kadarıyla tost arası kaşar olmak için can atıyordu.Kocası arkasına geçip Yeldanın götüne köklediğinde yelda zevkten delirmiş halde çıldırırcasına boşalıyor,titriyor,sikin beni diye bağırıyordu.Bu manzaranın güzelliğine daha fazla dayanamayarak yeldanın amına ikinci pütlümümo gerçekleştirmiştim bile.Sıcacık döllerin içine akmasıyla iyice mest olan yelda tekrar tekrar boşalıyor,kaskatı olup sikimi koparırcasına sıkıyordu.Çok geçmeden hasanda karısının arkasına attırıp kalkmıştı.Üçümüzde terden sırılsıklam olmuştuk,ama Yeldanın doymadığı belliydi.Zaten isterik bir hali vardı.Bizi iki yanına oturtup iki eliyle siklerimizi oynuyor,bir kocasınınkini birde benimkini sırayla yalıyordu.Çok geçmeden siklerimiz kalkmaya başlamıştı bile.Bu defa benim arkasına geçmemi,ama kendisini ayakta sikmemizi istiyordu.Yeldayı aramıza alıp kocası amına bense götüne bastırmaya başlamıştık.Benim sikimi biraz zorda olsa ahh ohh sesleri içinde almıştı.İkimizin arasında hoplata zıplata 15 dakika kadar siktik Yeldayı. Ellerimizde boş durmuyor,göğüslerini kalçalarını sıkıp okşuyor,dudaklarını ve boynunu yalayıp ısırıyorduk.Yelda kaçıncı boşalmasını yaşadı bilemiyorum ama ben üçüncüyü suratına boşaltmak istediğimi kulağına söylediğimde hemen yere atlayıp sikimi ağzına kapmıştı bile.Ben büyük bir zevkle fışkıracağımda çıkartıp hepsini yüzüne,dudaklarına fışkırtmıştı.Benim arkamdan kocası Hasan da karısının göğüslerine patlamıştı.Üçümüzde yorgunluktan bitkin vaziyette koltuklara zor attık kendimizi.Muhteşem bir yolculuk geçirmiştim.İstenbulda inerken bana onlarca kez teşekkür edip telefonlarını verdiler.Ve evlerine davet ettiler.Tabiki onları evlerindede ziyaret ettim,ama onuda bir sonraki hikayemde anlatayım.Tren seyahatlerinin bu kadar zevkli olduğunu bilseydim hep trenle seyahat ederdim.Ve artık hep öyle yapıyorum.Trende müthiş fantaziler yaşamak isteyen çiftler varsa bekliyorum.

18 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun gec bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse düşün olanlar bayanlar titiz bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz bayanlar manisa her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum her türlü ozelik te var bayanlar ciddi bayanlar arasin msj da atabilirsiniz ankara 0543 453 45 25

      Sil
    2. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
    3. Slm ben k.marastan hakan 34 yaş 178 85 esmer tenliyim gizlilik içerisinde bayanlar ve çiftleri bekliyorum skype hayalim_ sin46@hotmail.com kik dognmarasli46 cep 05548559100 viber line wahatsap var

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler 05323375290

    YanıtlaSil
  3. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMİH SEKSI SEVEN BAYANLAR GIZLILIĞE ÖNEM VEREN VE NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLAR ARAMANIZI BEKLIYORUM 0532.450.66.16 SADECE BAYANLAR ARASIN LUTFEN KALIN VE BUYUK SEVENLERE 0532.450.66.16

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Evli çiftler, tek, dul bayanlar. Ben Hakan. 30 yaşında 1.79 boyunda, atletik yapılı biriyim. Seyehat sorunum yok. Seks hayatı monotonlaşmış, aynı şeylerden sıkılmış olup farklı deneyimler denemek isteyen bayanlar. Eşini paylaşmaktan haz duyanlar. Tamamen GİZLİLİK ve saygı içinde her zaman arayabilir ya da mesaj atabilirsiniz. Telde konuşup güzel sohbetler de edebiliriz. Sülük gibi yapışan, rahatsız eden biri değilim gizlilik çok önemlidir.. Hoşçakalın.. 05358149664 – beşyüzotuzbeş sekizyüzondört doksanaltı altmışdört occanerrr@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. HİÇ UÇTUN MU?

    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 05424315786... (SADECE BAYANLAR) (Antalya, Isparta, Afyon, Eskişehir, Karaman, Konya, Aksaray, Nevşehir, Kırşehir, Kırıkkale, Ankara, Kayseri, Niğde, Adana, Mersin ve ilçeleri)

    Timur Tuna...

    https://www.facebook.com/profile.php?id=100011124425167
    fotocratos@hotmail.com
    fotocratos@gmail.com

    YanıtlaSil
  6. Mhrb Syn Bayanlar Ben İstanbulda Mustafa 26 yasında Yeşil Gözlü yakısıkl ıAltetic Vucuda Sahibi Doyumsuz geceler Ateşli Saatlere Varım.Gizliliğe Önem veren Dürüstlüğe önem veren birisiyin. SEHİR dısınada cıkıyorum.Sizde gizliliğ öenm ve dürüstlüğe önem verırsenız.ARAYIN 0546 473 59 14.NOT:(REEL SEX)..

    YanıtlaSil
  7. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın ve atesli heryastan ve aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  8. Yaş 30 kilo 75 boy 175 bayanlanin gerçekten deyeri cok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan ilgili gurmiyen eşim beni aldatyor bende seksi doymiyan bayanlar bekliyorum evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen evli mutsuz bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  9. Merhaba ben ali 35 YS ankaraliyim ankaradan mutlu olmak isteyen evliciftler ve hanımefendiler arayın lütfen 0535 212 45 65 özeliniz özelimdir mutluluğunuz mutluluğumdur

    YanıtlaSil
  10. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen harika muhteşem bi sex çılgınca sevişmek ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen fantazi arayan azgın atesli heryastan bayanlar ve aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  11. ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    

    YanıtlaSil
  12. POYRAZ TOLGA ANKARA SEKS SEKS
    MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 39 BOY 170 KİLO 80 PENİS 19 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM �� �� �� �� �� �� NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM HAMİLE KALMAK ISTEYEN BAYANLAR kendi evinde masaj yaptırmak isteyen bayanlar evli ciftler evli bayanlar dul bayanlar yaş sınırım yoktur ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR  0541 504 39 29  TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil
  13. SLM ANKARADAN EMRE SEKSE AC VE SINIRSIZ SEX YAŞAMAYI ARZULAYAN 18 VE 40 YAŞ ARASI DUL OLGUN EVLİ BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARZULAYAN EVLİ CİFTLER ARAYIN SEXİ SINIRSIZ HEYCAN DOLU YAŞAYALIM 0542 280 92 17

    YanıtlaSil
  14. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil